Кошик
1111 відгуків

Шановні покупці! У зв'язку з інвентарізацією на складі - статус наявності товару може бути неактуальним. Прохання уточнювати наявність товару перед оформленням замовлення. Вибачте за тимчасові незручності.

+380 (97) 100-05-21
+380 (99) 100-05-31
+380 (44) 334-62-37
вул. Тюринська, 131 (офіс, не магазин!), Харків, Україна
Кошик
ІнструментПоставка

Тестер для інжекторів універсальний TRISCO FT-310

  • В наявності
  • Оптом і в роздріб
  • Код: FT-310

1 289 

Показати оптові ціни
Тестер для інжекторів універсальний TRISCO FT-310
Тестер для інжекторів універсальний TRISCO FT-310В наявності
1 289 
+380 (97) 100-05-21
KS, Viber
  • +380 (99) 100-05-31
    Vodafone
  • +380 (44) 334-62-37
    Многоканальный
+380 (97) 100-05-21
KS, Viber
  • +380 (99) 100-05-31
    Vodafone
  • +380 (44) 334-62-37
    Многоканальный
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Характеристики
Основні
ВиробникTrisco
Країна виробникТайвань
Користувацькі характеристики
Доставка/ОплатаМінімальна сума замовлення - 500 грн. При оформленні замовлення післяплатою - передоплата в розмірі 10% від суми замовлення.
Типдля інжекторів

Тестер для інжекторів універсальний TRISCO FT-310

 

TRISCO FT-310 - це універсальний тестер інжекторів, який призначений для вимірювання тиску подачі палива в двигун (паливній рампі).

Тестер інжекторів FT-310 дозволяє вимірювати тиск упорскування палива на більшості автомобілів, крім автомобілів з системою уприскування Bosch, C. S. I, а також Jethronic.

Тестер поставляється в зручному пластиковому кейсі, що робить його зручним для перенесення і транспортування, а також захищає від корозії і механічних пошкоджень.

 

Основним призначенням цього набору є пошук несправності паливного насоса.

За допомогою спеціальних перехідників і адаптерів прилад підключається до паливної рампи і з допомогою манометра визначається тиск в насосі.

При недостатньому тиску двигун може працювати нерівно (зі збоями). У такій ситуації потрібно перетиснути шланг між паливним баком і регулятором (датчиком) тиску. Якщо тиск після цього підвищився, то це говорить про те, що датчик вимірювання тиску в порядку. Потрібно перевірити текти в паливній рампі при підключенні до форсунок. Якщо течі відсутні, то основна причина або в засміченні шлангів паливопроводу, або в несправності паливного насоса.

При надлишковому тиску потрібно від'єднати шланг повернення палива від регулятора тиску і з допомогою подовжувача опустити його в топливосборочную ємність. Якщо при цьому тиск залишається високим, то це наслідок несправності датчика вимірювання тиску палива. Якщо тиск прийшло в норму, то вся справа в засміченні поворотного шланга в баку.

 

Комплектація:

  • Манометр тиску
  • Перехідник мідний 1/8"х1/4"
  • Перехідник мідний з шипами 1/4" з шипами х1/4"
  • Алюмінієвий перехідник 1/4"&3/8" з шипами х1/8"
  • Гумовий шланг 1/4"х2.5"
  • Гумовий шланг 3/8"х3.0"
  • Гнучкий шланг (короткий)
  • Гнучкий шланг (довгий)

Затискач 2 шт

Інформація для замовлення
  • Ціна: 1 289 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner